GNRR nawiązuje relacje biznesowe na Warsaw Home

2019-10-07 13:17:16
» powórt do listy

 

W dniach 3-6 października w Warszawie odbyły się targi Warsaw Home. Jest to już 4. edycja wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz pasjonatów designu, projektantów wnętrz, producentów mebli i dodatków, szerokiego asortymentu wykończenia, dekoracji oraz wyposażenia wnętrz. Przedstawiciele firmy GNRR odwiedzili targi aby zaczerpnąć inspiracji i nawiązać kontakty biznesowe.


Podczas 4 dni wystawcy prezentowali szeroki zakres swoich produktów i usług. Nie zabrakło także wykładów i warsztatów specjalistów architektury, projektowania i designu. Nieodłącznym elementem targowych ekspozycji jest konieczność wyróżnienia się pośród dużego grona firm. Wystawcy starali się przyciągać odwiedzających finezyjnymi aranżacjami stoisk lub akcjami specjalnymi, takimi jak live cooking lub konsultacje z osobistościami znanymi z telewizji i internetu.

Wystawcy targów zostali podzieleni na 5 kategorii, z których każda prezentowana była w osobnej hali.
Selected Design (meble premium),
Selected Furniture (meble do salonu, jadalni, sypialni itd.),
Deco (dekoracje, tekstylia, oświetlenie),
Kitchen & Dining (meble i akcesoria kuchenne oraz AGD),
Interior Finish (podłogi, panele i materiały do ścian, drzwi, kominki, armatura łazienkowa).
 
 

Inspiracje i trendy wystroju wnętrz

Powielające się na wielu stoiskach tendencje wyraźnie wskazują obowiązujące aktualnie trendy. W kolorystyce mebli i elementów wystroju wnętrz dominowały pastele (marigold, coral, millenial pink), oraz ciemne, mocne kolory – granat i butelkowa zieleń. Powtarzającym się materiałem obiciowym był welur i aksamit. Dominowały także zaokrąglone kształty mebli i dodatków nawiązujące do stylistyki lat 70. Zauważalny był także trend botaniczny, eksponowany głównie na tapetach i elementach wyposażenia wnętrz.

Wystrój domu lekki jak dmuchany metal – ekspozycja Zieta

Dużym zainteresowaniem odwiedzających targi cieszyło się stoisko zaaranżowane przez pracownię Zieta. Wystylizowana na mieszkanie przestrzeń prezentowała wyjątkową i charakterystyczną twórczość projektanta. W centralnym punkcie ekspozycji znajdowały się kolorowe lustra z najnowszej kolekcji artysty – Gradient. A w otoczeniu kolejnych pomieszczeń wyeksponowane były majestatyczne stoły oraz krzesła tworzone charakterystyczną dla Oskara Zięty technologią dmuchania metalu - FIDU.

 

Design w krainie czarów

Dużą uwagę zwiedzających przyciągała także niecodzienna ekspozycja kolorowego i designerskiego oświetlenia, krzeseł i elementów wystroju wnętrz marki QueeBoo. Zaprojektowane z przymrużeniem oka żyrandole trzymane przez żyrafy, krzesła Rabbit w kształcie królików czy latarki trzymane przez goryli to dzieła światowej sławy projektantów takich jak Andrea Branzi, Marcel Wanders czy Nika Zupanc. Pośród klastycznych form mebli i dodatków prezentowanych przez pozostałych wystawców stoisko Queeboo było powiewem świeżości i swoistą igraszką wysokiej klasy designu z kulturą popularną.



GNRR nawiązuje relacje biznesowe na Warsaw Home

Cel obecności GNRR na targach, poza chłonięciem inspiracji i poznawaniem trendów, był przede wszystkim biznesowy. Podczas targów agenci odbyli szereg rozmów z producentami i dystrybutorami mebli i elementów wyposażenia, wykończenia i wystroju wnętrz. W trakcie rozmów poznawaliśmy potrzeby producentów i prezentowaliśmy możliwości wynajmu przestrzeni handlowych, którymi dysponujemy.

GNRR komercjalizuje nową galerię wnętrz w Krakowie – Solvay Wnętrza, które znajduje się na I piętrze Solvay Park ul. Zakopiańska 105.